Efekty pracy w programie "Szkoła z klasą 2.0"
Prace
uczniów i nauczycieli
Sukcesy
Prace
uczniów i nauczycieli
Kalendarz
przygotowany w ramach kółka fotograficznego w programie
Publisher
Fotocast -"Kobieta, która nie oszczędza energii"- autorki:
Ola Korus, Kasia Pelczar
Fotocast
- "Jasełka 2011" - autorki: zdjęcia - p. Jolanta Zajdel, p.
Krystyna Samborska
dźwięk i montaż p. Dorota Patejko
Prezentacja prezi o prawach dziecka
- projekt klasy IV
"Wokół praw dziecka" - dokument pdf - projekt uczniów klasy
IV
Fotocast - "Statut SP 3 Krosno, a prawa dziecka" - projekt
uczniów klasy IV
Quiz o prawach dziecka - projekt uczniów klasy IV
Quiz wykonany w serwisie 4free.pl

Opracowanie wyników quizu -
prezentacja Power Point -
projekt uczniów klasy IV
Projekt przyrodniczy
Bukiety kwiatów klasy I
Autoportrety uczniów klasy II a
Autoportrety uczniów klasy II b
Animowane serca klasy III
Prezentacja – Kodeks 2.0 - autorka - Ola Korus
Prezinacja o Astrid Lindgren - autorka - Małgosia Wietecha
Prezentacja o historii książki - autorzy Kasia Jucha i
Marcin Hawryluk
Prezentacja – Ptaki naszej okolicy - autor: Marcin Hawryluk
Galeria zdjęć - autorka - Małgosia Wietecha
Galeria zdjęć - autorka - Ola Korus
Fotocast z Festiwalu 2.0 i Dnia Rodziny
Fotocast - Zemsta
Sukcesy
I miejsce w konkursie "Wierszowanie z TIK" - Aleksandra Korus
- kl. IV
Wyróżnienie w akcji "Komentuj" - Jakub Rejdych - kl. IV
I miejsce w konkursie na fotocast "W POWIĘKSZENIU - energia
kobiet" - Aleksandra Korus i Katarzyna Pelczar - kl. IV
III miejsce w konkursie "Moja lekcja 2.0" - Marcin Hawryluk i
Katarzyna Jucha - kl. V
III miejsce w konkursie na blog w kategorii "Blog autorski" -
Aleksandra Korus - kl. IV
Uzyskanie przez wszystkie blogi uczniowskie odznaki :Uczymy
się z TIK"
Uzyskanie przez pięć blogów uczniowskich odznaki "Działamy z
TIK"
Wyróżnienie blogu Marcina Hawryluka na stronie programu
i blogu głównym programu "Szkoła z klasą 2.0"
Udział przedstawicieli klasy IV w ogólnopolskim Festiwalu 2.0
w Warszawie
Zdobycie certyfikatu "Szkoła z klasą 2.0"
 |
Kliknij aby
zobaczyć powiększenie |